Annonce

Leder du efter den realistiske 3D-visualisering?

Annonce:

Med et studie der specialiserer sig i 3D-visualisering kan du på forhånd skabe dig et helt realistisk billede af en konstruktion eller indretning, både i form af stillbilleder eller animation. Du kan både bruge 3D-visulaisering til din marketings strategi ligesom alle de store mærker, når det kommer til interiør og indretning.

3D-visualisering af interiør

3D-visualisering af interiør eller indretningsprodukter er den mest omkostningseffektive metode til at markedsføre dine produkter til kunderne. Her har du muligheden for at få oprettet ekstremt realistiske billeder og visualiseringer af dine produkter som du kan anvende i din marketing. Det kan både være 3D-visualisering af møbler, køkkenløsninger eller for indretningsarkitekter. Der er også flere og flere ejendomsmæglere der i dag anvender 3D-visualisering til at fremvise deres boliger til potentielle købere.

3D visualisering af arkitektur

Har du planer om et ganske fedt projekt, men har lidt svært ved at få det visualiseret til eventuelle investorer eller købere, så er 3D-visualisering det helt rette redskab der kan fremme din sag. Med 3D-visualisering af arkitektur kan der skabes hele bygninger og konstruktioner der er realistiske i deres udseende og som kan opstå selv forinden at bygningerne er lavet. Anvend en 3D-visualisering som en del af din projektbeskrivelse eller som en del af en portefølje for dine tidligere bedrifter indenfor arkitektur.

At skabe en 3D-visualisering kræver samarbejde

Når der skal skabes en 3D-visualisering er et tæt samarbejde mellem køber og kreatør helt essentiel for et kvalitetssikret og godkendt resultat der lever op til alles forventninger. Det er vigtigt at finde et studie der udfører 3D-visualisering, hvor du har mulighed for at være med i processen hele vejen. Med en grundig briefing fra dig som kunde skabes den første skitse. Det skal efterfølgende blive en mulighed for dig at kommentere og komme med rettelser til udførslen så det kan rettes til.

Fordele ved at anvende 3D-visualisering i din markedsføring

3D-visualisering har den store fordel at være omkostningseffektiv. Særligt hvis du har flere produkter du gerne vil vise frem i forskellige sammenhænge og styles eller i forskellige farver. Det er hurtigere at få en 3D-visualisering i hus, end at skulle skyde, redigere og indsætte billeder. Det er efterfølgende muligt at genbruge den oprindelige 3D-visualiering i forskellige sammenhænge, helt uden at skulle lave et nyt billede. Du kan med en 3D-visualisering selv redigere lysindfald, og styling, ligesom du kan ændre vinklerne på et produkt.

Skriv en kommentar